Yaşamak dediğin;
Korkulardan uzak bir düş çizmek mi?
İçinde sadece sevgi, merhamet, merhametttttt!
İçinde; tevazu, güven, inanç!..
Gönül denen hisler denizinin ortasında bazen yapayalnız kalsan da, düşsen de…
Zorlanıp yeniden ayağa kalksan da…
İçini acıtan çok şey olsa da buralarda…
Nedenini bilemediğin sorularla başa çıkmak anlamsız.
Yaşamak dediğin belki de o teslimiyet…
Sonu gelmeyecek o gizli huzur…
Yolunu bulamayacağını sandığında inadına daha güçlü yola düşmek…
İçindeki tek hazinenle…
Sevgiyle… Merhametle… Merhametleee…
Yaşamak Dediğin

Bu İçeriği Paylaş
Şair
Yorum yapılmamış
Yorum yapılmamış















